-
راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو
شنبه 21 شهریور 1394 19:51
راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی Tumblr پلتفرمی فوق العاده است که در صورت استفاده صحیح، می تواند در رویکرد بازاریابی برند شما واقعاً مؤثر و سودمند واقع شود. مزایای سئوی آن مستقیم هستند و بازدیدهای اجتماعی آن نیز جامع و یکپارچه است. در ارتباط با «چگونگی» این موضوع بعداً در این پست...
-
ابزار گوگل جهت کار در لینک ها
سهشنبه 17 شهریور 1394 19:58
گوگل برای انکار و رد کردن لینک ها ابزاری را معرفی کرده است. این بدان معناست که شما می توانید این امکان را به گوگل بدهید که بداند شما کدام لینک ها را نمی خواهید/ درخواست نکرده اید، و خوشبختانه آنها دیگر بر علیه شما محسوب نخواهند شد. استفاده از خود این ابزار کار ساده ای است. ولی گوگل نمی خواهد شما فکر کنید که هر کسی به...
-
دنی سالیوان از کارشناس اسپم گوگل متس کاتز می پرسد
شنبه 14 شهریور 1394 19:25
دنی سالیوان از کارشناس گوگل، مت کاتس در SMX Advanced سؤالاتی پرسید که من می خواهم به طور خیلی مفید و مختصر این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم: دنی سالیوان: موقعیت و کار پنگوئن چیست؟ آیا یک جریمه محسوب می شود؟ مت کاتس: ما به آن به چشم یک چیزی نگاه می کنیم که برای مقابله با محتوای کم کیفیت طراحی شده است. ما این طرح...
-
در مورد الگوریتم پنگوئن بیشتر بدانیم
چهارشنبه 11 شهریور 1394 20:41
اولین آپدیت الگوریتم پنگوئن در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۲ اعمال گردید. طبق گوگل بلاگ، پنگوئن “یک تغییر مهم در الگوریتم گوگل است که اسپم های وب را هدف قرار داده است. با این تغییر، رتبه بندی سایت هایی که از نظر گوگل مغایر با رهنمودهای کیفی گوگل باشند، تنزل پیدا خواهد کرد.” تجمع کلیدواژه نیز از اهداف آشکار گوگل توسط این...
-
۱۲ نکته در جهت افزایش بازدید در لینکداین – بخش دوم
شنبه 7 شهریور 1394 21:53
7) آشوب به پا کنید. من دوست دارم در عین مفید و آموزنده بودن، عقایدم را نیز در اختیار مخاطبان قرار دهم. به این نتیجه رسیده ام که هر چه بیشتر عقاید و نظراتی که افراد را به گروه های متضاد تقسیم می کند ارائه می دهم، نظرات، توئیت ها، پسندها و اشتراک گذاری های بیشتری را نیز دریافت می کنم. یک وجه تمایز مهم: برخی از پست های...
-
12 نکته در انتشار محتوا در لینکداین – قسمت اول
سهشنبه 3 شهریور 1394 16:30
در این بخش پیشنهادهایی را جهت بیشترین استفاده از پلتفرم PublisherLinkedin ، قابلیت شما در ایجاد پست های طولانی و در نهایت توسعه پیام تان به منظور بیشترین بازدید ارائه خواهیم داد. لطفاً توجه داشته باشید که ما در این مقاله به دلایل استفاده از Linkedin Publisher و یا حتی بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری جهت تبدیل شدن به...
-
چند توصیه گوگل جهت سئو و ادامه الگوریتم پاندا
شنبه 31 مرداد 1394 23:43
اگر فکر می کنید که این تغییر شما را تحت تأثیر قرار داده است، باید همه محتوای سایتتان را مورد ارزیابی قرار داده و همه تلاشتان را در جهت بهبود کیفیت صفحات دامنه خود به کار ببندید. برداشتن صفحات کم- کیفیت و انتقال آن به دامنه ای دیگر می تواند رتبه بندی شما را جهت محتوایی باکیفیت تر یاری رساند. آمار وب خود را مرور کرده و...
-
الگوریتم پاندا گوگل
سهشنبه 27 مرداد 1394 21:08
الگوریتم پاندا گوگل می دانید که گوگل برای آنهایی که چنین موضوعاتی را دنبال می کنند، تغییر الگوریتم های بسیاری داده است. بیشتر این تغییرات توسط عامه مردم مورد توجه قرار نگرفته و نادیده می مانند. با این وجود وقتی که آپدیت پاندا اعمال گردید، مطمئناً توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد (که البته شایسته این توجه نیز بود)....
-
الگوریتم مرغ مگس خوار
شنبه 24 مرداد 1394 18:30
آپدیت گوگل با موضوع مرغ مگس خوار آپدیت الگوریتم مرغ مگس خوار اواخر سپتامبر ۲۰۱۳ معرفی گردید. مهم ترین نکته ای که خبر معرفی این آپدیت را قابل توجه می نمود، معرفی یک الگوریتم جدید نبود، بلکه این مسأله که بدون هیچ اطلاع و خیر قبلی، ۳۰ روز از عمر این آپدیت می گذشت نکته جالب توجهی بود. مرغ مگس خوار جدید و متفاوت است و این...
-
لیست وبلاگ های ایرانی و غیرایرانی و روش ساخت وبلاگ
شنبه 17 مرداد 1394 17:16
بنا به گفته سایت Moz.com ، در سال ۲۰۱۲ بیش از ۳۱ میلیون وبلاگ نویس در ایالات متحده آمریکا وجود داشته است که حتی گزارش شده که ۵۷ % از این افراد بیش از یک وبلاگ داشته اند. امروزه Tumblr بیش از ۸/۲۳۲ میلیون وبلاگ و ۱/۱۰۹ میلیون پست دارد. ضمن اینکه WordPress.com اعلام کرده که تعداد ۱/۶۰ میلیون پست جدید در میان وبلاگ های...
-
جدیدترین تغییرات الگوریتم گوگل در سال 2015
سهشنبه 13 مرداد 1394 20:58
آپدیت ۱۷ ام مارس: تغییر جدید الگوریتم گوگل -تغییر الگوی صفحه درگاه ورودی گوگل جهت کنترل و تنظیم هرچه بهتر صفحات درگاه ورودی در نتایج جستجو، از یک «تعدیل رتبه بندی» جدید در طبقه بندی صفحه درگاه ورودی اش، رونمایی خواهد کرد. گوگل نمی خواهد صفحات درگاه ورودی را در نتایج جستجوی آنها طبقه بندی نماید. هدفی که در پس بسیاری از...
-
واژه نگار بهینه سازی گروه R,S
سهشنبه 6 مرداد 1394 20:03
reciprocal link (link exchange, link partner) : Redirect : Regional Long Tail (RLT) : ا Robots.txt : ROI (Return On Investment) : Sandbox : Scrape : Search Engine (SE) : Search Engine Spam : SEM : SEO : SERP : Site Map : SMWC (Slapping Myself With Celery) : SMM (Social Media Marketing) : SMP (Social Media Poisoning) :...
-
جدیدترین الگوریتم گوگل در سال 2015
سهشنبه 6 مرداد 1394 19:54
نگاهی به تغییرات الگوریتم های گوگل در مباحث سئو و بهینه سازی سایت سئو در شبکه های اجتماعی ، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید. ۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات...
-
فرهنگ لغت بهینه سازی گروه M,N,P
یکشنبه 4 مرداد 1394 23:19
Mashup: META Tags : Metric : MFA (made for advertisement): Mirror Site : Monetize: Natural Search Results : Nofollow : Noindex : Non Reciprocal Link : Organic Link : Outlink (Out going link): Pagerank (PR): pay for inclusion (PFI): portal : PPA (Pay Per Action ): PPC (Pay Per Click): proprietary method (bullshit,...
-
دلیل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس
یکشنبه 4 مرداد 1394 23:15
دلایل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس- Google+ اگر تا سال گذشته از بیشتر بازاریاب ها درباره Google+ سؤال می کردید، با اشتیاق سر را به نشانه تأیید تکان داده و پاسخی همچون جمله مقابل به شما می دادند: «فعلاً این بهترین شبکه اجتماعی است و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد». در نتیجه، برندها پا به عرصه می گذاشتند، برای...
-
۴۴ روش در ساخت لینک سایت – قسمت دوم
سهشنبه 23 تیر 1394 22:04
همانگونه که در بخش پیشین بدان اشاره شد؛ در این بخش به ادامه ۴۴ روش اولیه در ساخت لینک ورودی در سایت می پردازیم. ۸ ) دایرکتوری های محلی: آیا مکانی مانند یک ویترین در اختیار دارید؟ از سایت های سودمند و قابل دسترس لیست برداری محلی متعدد جهت تنوع بخشیدن به پروفایل لینک خود، بهره بگیرید. در ادامه نام چند سایت محلی مرجع که...
-
۴۴ روش در ساخت لینک سایت – قسمت دوم
سهشنبه 23 تیر 1394 22:03
همانگونه که در بخش پیشین بدان اشاره شد؛ در این بخش به ادامه ۴۴ روش اولیه در ساخت لینک ورودی در سایت می پردازیم. ۸ ) دایرکتوری های محلی: آیا مکانی مانند یک ویترین در اختیار دارید؟ از سایت های سودمند و قابل دسترس لیست برداری محلی متعدد جهت تنوع بخشیدن به پروفایل لینک خود، بهره بگیرید. در ادامه نام چند سایت محلی مرجع که...
-
فاکتورهای پر اهمیت در بهینه سازی On-page –قسمت دوم
یکشنبه 14 تیر 1394 12:46
فاکتورهای غیر فنی در مباحث سئو و بهینه سازی سایت On-page – قسمت دوم ۶) اهمیت متن در مباحث بهینه سازی وب سایت چرا متن اهمیت دارد؟ موتورهای جستجو متن شما را ایندکس می نمایند و براساس آن میزان مرتبط بودن محتوای شما را با جستجو کاربران مورد سنجش قرار می دهند. محتوا شما بایستی از نظر کلمات کلیدی و چگالی آن بهینه گردد....
-
واژه نگار بهینه سازی گروه L
یکشنبه 14 تیر 1394 12:45
Landing Page : (LSI) Latent Semantic Indexing : Link : Link Bait : Link Building : Link Condom : Linkerati : Link Exchange : Link Farm : link juice (trust, authority, pagerank) : link love : link partner (link exchange, reciprocal linking) : link popularity : link spam (Comment Spam) : link text (Anchor text) : Long...
-
فاکتورهای پر اهمیت در بهینه سازی وب سایت On-page – قسمت اول
دوشنبه 8 تیر 1394 17:37
فاکتورهای غیر فنی در مباحث سئو و بهینه سازی وب سایت On-page – قسمت اول ۱) تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی وب سایت<title></title> تگ تایتل چیست؟ متنی که محتوای یک صفحه را توضیح می دهد در نوار ابزار بالای مرورگرها قابل مشاهده می باشد در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود، عنوان صفحه اولین خطی می باشد...
-
واژه نگار سئو گروه D ، E ، F و G
یکشنبه 7 تیر 1394 19:01
Directory : Directory Page : (gateway) Doorway : Duplicate Content : E-commerce Site : Feed : (Free For All) FFA : Frames : (doorway page) Gateway Page : Gadget : (gadget, widget) Gizmo : Google Bomb : Google Bowling : Google Dance : (trust, authority, pagerank) Google Juice : Googlebot : GYM : برای مطالعه تعاریف این...
-
واژه نگار بهینه سازی سایت دسته B
جمعه 29 خرداد 1394 11:22
B2B : B2C : Backlinks : Black hat : Blog : Bot ( robot, spider, crawler ) : Bounce Rate : Breadcrumbs : برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود: واژه نگار سئو و بهینه سازی دسته B واژه نگار سئو دسته A منبع : آبزرورسئو
-
اهمیت داشتن وبسایتی پاسخگو
پنجشنبه 21 خرداد 1394 12:03
اهمیت داشتن طراحی سایت پاسخگو برای موبایل ایجاد وبسایت هایی جهت دسترسی در صفحه نمایش هایی متفاوت همچون گوشی های هوشمند و تبلت ها بالا بردن سهولت دسترسی وبسایت با ایجاد مسیریابی مناسب برای سایت چرا به طراحی سایت های پاسخگو در صفحه نمایش های مختلف نیاز داریم؟ زیرا امروزه ۱۵% حجم ترافیک توسط موبایل انجام می شود. ۸۰% مصرف...
-
سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
شنبه 16 خرداد 1394 12:32
سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | افزایش رتبه در گوگل ” SEO مخفف Search engine optimization ( بهینه سازی موتورهای جستجو ) و به معنای فرآیند افزایش ترافیک سایت از طریق نتایج آزاد، اورگانیک، ویرایشی و یا طبیعی موتورهای جستجو می باشد. موتورهای جستجو همچون گوگل(Google)، یاهو(Yahoo) و بینگ(Bing) جزء موتورهای...
-
شش نکته کلیدی در طراحی وبسایت حرفه ای با هدف بهینه سازی سایت
شنبه 16 خرداد 1394 12:31
با افزایش سهم بازار گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها در سرتاسر جهان، درخواست داشتن وبسایت هایی سازگار با وسایل مختلف به اوج خود رسیده است. یک طراحی خوب و پاسخگو صرف نظر از اینکه به دنبال قالب طراحی با نمایش یکسان در مرورگرهای مختلف و همچنین وسایل دیگر می باشد، به لمسی بودن لینک ها و یا قابلیت کلیک، سایز صفحه نمایش،...
-
برچسب استاندارد جلوگیری محتوا تکراری
شنبه 16 خرداد 1394 12:30
برچسب های استاندارد جهت مقابله با تولید محتوا تکراری همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد جهت بهینه سازی سایت و سئو فاکتورهای فنی on-page بسیاری وجود دارد که بایستی در برنامه های بهینه سازی سایت در نظر گرفته شود. در این بخش به شرح فاکتور دیگری از میان فاکتورهای on-page جهت بهینه سازی سایت با نام برچسب های استاندارد...
-
مفهوم ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ در سئو و بهینه سازی
شنبه 16 خرداد 1394 12:22
مفهوم ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ (۳۰۱ Redirect)از جمله فاکتورهای موثر در سئو و بهینه سازی همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد، فاکتورهای فنی on-page شامل آیتم هایی بود که در بخش های قبل بدان اشاره شده. امروز فاکتور دیگری از میان فاکتورهای فنی on-page با نام ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ به تفصیل توضیح داده می شود. ریدایرکت...
-
چگونه نام مناسب برای دامین خود انتخاب نماییم؟
شنبه 16 خرداد 1394 12:21
چگونه نام مناسب برای دامین خود انتخاب نماییم؟ در این بخش به شرح نکاتی در انتخاب نام دامنه به عنوان دومین فاکتور فنی on-page در مباحث سئو و بهینه سازی وبسایت می پردازیم. جهت انتخاب نام دامنه مناسب بایستی نکات زیر را در نظر داشته باشید : ۱) اگر مخاطبین شما و شنوندگان هدف شما بین المللی بوده و یا در کشور آمریکا هستند نام...
-
گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت
شنبه 16 خرداد 1394 12:20
آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو دومین گام در برنامه سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو ، توجه به ساختار وبسایت از نظر فنی و تکنیکی و همچنین تگ های HTML در داخل وبسایت می باشد. همانگونه که در مباحث پیشین اشاره گردید، سئو و بهینه سازی شامل دو دسته کلی می باشد: On page Off page در این مقاله و...
-
لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم
شنبه 16 خرداد 1394 12:20
لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم ۱۱) فیلکر (Flickr) فیلکر، یک شبکه اجتماعی جهت مدیریت عکس ها به صورت آنلاین و برنامه ای کاربردی جهت به اشتراک گذاری، شهرت پیدا کرده است. فیلکر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. هدف اول در دسترس قرار دادن عکس هایی که برای دیگران اهمیت دارد. هدف دوم ارائه روش جدید در سازمان دهی...