بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

فاکتورهای پر اهمیت در بهینه سازی وب سایت On-page – قسمت اول

فاکتورهای غیر فنی در مباحث سئو و بهینه سازی وب سایت On-page – قسمت اول

۱) تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی وب سایت<title></title>

تگ تایتل چیست؟

  • متنی که محتوای یک صفحه را توضیح می دهد
  • در نوار ابزار بالای مرورگرها قابل مشاهده می باشد
  • در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود، عنوان صفحه اولین خطی می باشد که در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود
  • در زمانی که صفحه در میان شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود، قابل مشاهده می باشد

ویژگی های تگ عنوان و نقش آن در بهینه سازی وب سایت

  • بایستی کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد
  • کلمات کلیدی پر اهمیت بایستی در ابتدای موضوع صفحه قرار گیرد
  • بایستی منحصر بفرد، خوانا و درگیر کننده باشد که باعث شود نرخ کلیک بر روی آن لینک را افزایش دهد
  • نام برند خود را در عنوان صفحه بیاورید
  • از کلمات همچون و، یا، از، بوسیله ی، در و … استفاده نکنید
  • فرمت پیشنهادی :
    • نام برند | کلمات کلیدی پر اهمیت | کلمات کلیدی با اولویت پایین تر
    • کلمات کلیدی پر اهمیت | کلمات کلیدی با اولویت پایین تر | نام برند
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.