بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو

 راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی

Tumblr پلتفرمی فوق العاده است که در صورت استفاده صحیح، می تواند در رویکرد بازاریابی برند شما واقعاً مؤثر و سودمند واقع شود. مزایای سئوی آن مستقیم هستند و بازدیدهای اجتماعی آن نیز جامع و یکپارچه است. در ارتباط با «چگونگی» این موضوع بعداً در این پست خواهیم گفت، فعلاً با کمی بحث تئوریک آغاز خواهیم کرد. آنگونه خواهید آموخت که هر چیزی ارزش یادگیری دارد- اول تئوری، سپس شیوه و طرز کار.

اصول اولیه: Tumblr چیست؟

Tumblr یک وبلاگ چند منظوره و پلتفرم شبکه اجتماعی است. و یا همانطور که من علاقه به خطاب آن دارم «وبلاگی بر روی استروئیدهای سئو است». آیا به این می اندیشید که با وجود WordPress.com من چرا به سراغ Tumblr بروم؟

شما به وسیله Tumblr بیشتر در معرض بازدید قرار خواهید گرفت. اشتباه متوجه نشوید، WordPress فوق العاده است (من نرم افزاری که خود- میزبان است را دوست دارم!)، ولی راه حل میزبانی آن به اندازه کافی اجتماعی نیست. WordPress.com هفتاد میلیون وبلاگ را میزبانی می کند، در حالی که Tumblr میزبان بیش از ۱۳۰ میلیون وبلاگ است.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

راهنمای استفاده مؤثر از تامبلر جهت سئو


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.