بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

برچسب استاندارد جلوگیری محتوا تکراری

برچسب های استاندارد جهت مقابله با تولید محتوا تکراری

همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد جهت بهینه سازی سایت و سئو فاکتورهای فنی on-page بسیاری وجود دارد که بایستی در برنامه های بهینه سازی سایت در نظر گرفته شود.

در این بخش به شرح فاکتور دیگری از میان فاکتورهای on-page جهت بهینه سازی سایت با نام برچسب های استاندارد (Canonical tag) می پردازیم.

فرآیند استانداردسازی در جهت بهینه سازی سایت چیست؟

فرآیند ثابت کردن محتوا تکراری می باشد که بر اثر داشتن محتوایی یکسان با آدرس صفحاتی متفاوت ایجاد گشته است، همچنین این استاندارد به گوگل کمک می کند تا متوجه شود کدام آدرس صفحه برای شما ارجع تر می باشد.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

برچسب استاندارد جلوگیری محتوا تکراری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.