با فراگیر شدن دستگاههای هوشمند از جمله موبایلها و تبلتها و همچنین کاربران استفاده کننده از این وسایل در سرتاسر جهان، امروزه شاهد ظهور شیوهی جدیدی در بازاریابی، با عنوان بازاریابی اپلیکیشن هستیم که در واقع زیرمجموعه ای از بازاریابی موبایلی محسوب می شود .
به فرآیندی که اپلیکیشنها برای جذب کاربر، درگیر کردن او با اپلیکیشن، حفظ وی و رشد اپلیکیشن از آن استفاده میکنند بازاریابی اپلیکیشن گفته میشود. معمولا کمپینهای بازاریابی اپلیکیشنها با هدف جذب کاربران جدید و حفظ آنها به منظور ایجاد کاربرانی وفادار طراحی میشوند.
برای مطالعه ادامه این مقاله به لینک زیر مراجعه فرمایید .
در سال های اخیر الگوریتم های گوگل دستخوش تغییرات زیادی بوده اند و این باعث شده بسیاری از شرکت ها و مدیران وبسایت ها با این سوال پیچیده مواجه شوند که میبایست در چه بخش هایی تمرکز داشته و فعالیت بیشتری داشته باشند؟ و یا چه بخش هایی را به طور کل نادیده بگیرند ؟
در واقع مردم این پرسش را مطرح می کنند که بهینه سازی اصولی چیست و چه نکاتی را شامل می شود ؟
در اینجا ۵ قانون اساسی سئو را که باید همیشه رعایت کنید را به شما گوش زد خواهیم کرد.
ادامه این مقاله را در لینک زیر بخوانید :