بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | افزایش رتبه در گوگل

” SEO مخفف Search engine optimization (بهینه سازی موتورهای جستجو) و به معنای فرآیند افزایش ترافیک سایت از طریق نتایج آزاد، اورگانیک، ویرایشی و یا طبیعی موتورهای جستجو می باشد.

موتورهای جستجو همچون گوگل(Google)، یاهو(Yahoo) و بینگ(Bing) جزء موتورهای جستجو اصلی محسوب می گردند. الگوریتم های موتورهای جستجو صفحات وب و دیگر محتواهای داخلی سایت همچون ویدئو، تصاویر، متن و … را بر مبنای میزان وابستگی و مرتبط بودن آن با جستجو کاربران رتبه دهی نموده و در نتایج اولیه خود قرار می دهند.

موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ بعنوان کتابخانه های اینترنتی نام نهاده شده اند که اطلاعات وب سایت های مختلف را جمع آوری نموده و به کاربران کمک می کنند اطلاعات مرتبط با جستجو خود را یافت نمایند. هر موتور جستجو نسخه منحصر بفرد خود را دارد که الگوریتم نامیده می شود.

اگر صفحات شما در بالاترین رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو باشد کاربران بیشتری می توانند شما را پیدا نمایند. کلید موفقیت جهت کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو مرتبط بودن ساختار سایت شما با الگوریتم های موتورهای جستجو است که آن را بهینه سازی موتورهای جستجو نام می نهیم.

برای ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


سئو چیست | بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.