بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

واژه نگار بهینه سازی گروه R,S

reciprocal link (link exchange, link partner)

 Redirect

Regional Long Tail (RLT)ا

Robots.txt  : 

ROI (Return On Investment) : 

Sandbox : 

Scrape  : 

Search Engine (SE) : 

Search Engine Spam  : 

SEM 

SEO 

SERP 

Site Map 

SMWC(Slapping Myself With Celery)

SMM (Social Media Marketing)

SMP (Social Media Poisoning)

Sock Puppet 

Social Bookmark

Social Media

Spam Ad Page(SpamAd page)

Spamdexing

Spammer

Spider(Bot, Crawler)

Spider Trap

Splash Page

Splog

Static Page

Stickiness

Supplemental Index(Supplemental Results)

برای مطالعه تعاریف این لغات به لینک زیر مراجعه نمایید:

واژه نگار بهینه سازی سایت دسته R,S

منبع : آبزرورسئو

جدیدترین الگوریتم گوگل در سال 2015

نگاهی به تغییرات الگوریتم های گوگل در مباحث سئو وبهینه سازی سایت

سئو در شبکه های اجتماعی، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار  آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید.

  • ۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات و خدمات جدید یاد می کنند.
  • ۱۰۰ % (تمامی) تصمیم گیران کسب و کار از رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور اهداف کاری بهره می گیرند.
  • ۷۰ % بازاریابان مدعی هستند که بازاریابی محتوا، برندآگاهی آنها را افزایش داده است.
  • برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
  • نگاهی به سیر تکامل الگوریتم های سئو در گوگل

     

فرهنگ لغت بهینه سازی گروه M,N,P

Mashup: 
META Tags : 
Metric : 
MFA (made for advertisement): 
Mirror Site : 
Monetize: 
Natural Search Results : 
Nofollow : 
Noindex : 
Non Reciprocal Link : 
Organic Link : 
Outlink (Out going link): 
Pagerank (PR): 
pay for inclusion (PFI): 
portal : 
PPA (Pay Per Action ): 
PPC (Pay Per Click): 
proprietary method (bullshit, snake oil):

برای مطالعه تعاریف این لغات به لینک زیر مراجعه نمایید:

فرهنگ لغت سئو و بهینه سازی سایت گروه M,N,P

منبع : آبزرورسئو

دلیل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس

دلایل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس- Google+

اگر تا سال گذشته از بیشتر بازاریاب ها درباره Google+ سؤال می کردید، با اشتیاق سر را به نشانه تأیید تکان داده و پاسخی همچون جمله مقابل به شما می دادند: «فعلاً این بهترین شبکه اجتماعی است و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد». در نتیجه، برندها پا به عرصه می گذاشتند، برای خودشان پروفایل و حلقه های دوستی را ایجاد می کردند، و Google+ را به عنوان پلتفرم اجتماعی مرسوم در آن زمان برای بازاریابانی که به آنچه در اطرافشان می گذرد اهمیت می دهند، تثبیت می کردند.

ولی وقتی قدم به سال ۲۰۱۵ نهادیم اوضاع خیلی مبهم تر و نامشخص تر گشت. درحالیکه توییتر و فیسبوک در آنچه ارائه می دادند بسیار پیشرفت کردند و در کنار موارد دیگر، ویدئو و تحلیل های بیشتری را نیز به گزینه های خود افزودند، Google+ تنها به اضافه کردن سؤالات صحت و اعتبار اکتفا کرد. واقعاً چه کسی در Google+ به فعالیت می پردازد؟ آیا این همه ی آن چیزی است که انتظار می رفت Google+  باشد؟ و اینکه آیا با تضمین کمی که برای موفقیت آن وجود دارد، باز هم باید برندها پول و وقت و کوشش خود را صرف آن نمایند؟ 

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

دلیل اهمیت شبکه اجتماعی گوگل پلاس – Google+