بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت، برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی

مفهوم ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ در سئو و بهینه سازی

مفهوم ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ (۳۰۱ Redirect)از جمله فاکتورهای موثر در سئو و بهینه سازی

همانطور که در مطالب پیشین بدان اشاره شد، فاکتورهای فنی on-page شامل آیتم هایی بود که در بخش های قبل بدان اشاره شده. امروز فاکتور دیگری از میان فاکتورهای فنی on-page با نام ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ به تفصیل توضیح داده می شود.

ریدایرکت کردن به مفهوم انتقال یک آدرس صفحه به آدرس دیگری می باشد. به طور مثال صفحه A آدرس خود را بر روی صفحه B منتقل می نماید و کاربرانی که به صفحه A دسترسی پیدا می کنند به صورت اتوماتیک به صفحه B هدایت می شوند.

انواع ریداریرکت :

ریدایرکت ۳۰۱ :

برای انتقال آدرس صفحاتی استفاده می شود که به صورت همیشگی از یک آدرس سایتی به آدرس دیگر منتقل شده اند. به طور مثال شما با یک شرکت طراحی سایت قرارداد بسته اید و سایت شما را طراحی کرده اند، پس از گذشت چندسال، تصمیم به تغییر وبسایت خود و عقد قرارداد با شرکت دیگری دارید؛ قطعا آدرس صفحات وبسایت شما تغییر خواهد کرد و با کمک ریدایرکت ۳۰۱می توانید اعتبار سایت خود را همانند قبل نگه دارید و جایگاهی که در موتورهای جستجو بدست آوردید را حفظ نمایید.

ریدایرکت ۳۰۲ :

برای انتقال یک آدرس صفحه به صورت موقتی، از ریدایرکت ۳۰۲ استفاده نمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مفهوم ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ در سئو و بهینه سازی







چگونه نام مناسب برای دامین خود انتخاب نماییم؟

چگونه نام مناسب برای دامین خود انتخاب نماییم؟

در این بخش به شرح نکاتی در انتخاب نام دامنه به عنوان دومین فاکتور فنی on-page در مباحث سئو و بهینه سازی وبسایت می پردازیم.

جهت انتخاب نام دامنه مناسب بایستی نکات زیر را در نظر داشته باشید :

۱) اگر مخاطبین شما و شنوندگان هدف شما بین المللی بوده و یا در کشور آمریکا هستند نام دامنه خود com. ثبت نمایید

۲) اکثر مردم نام دامنه com. را جستجو می نمایند بنابراین در خرید نام دامنه خود com. آن نام را نیز تهیه نمایید حتی اگر مخاطبین شما برای کشور خاصی می باشند

۳) در نام دامنه خود، نام برند خود را قرار دهید

۴) از لغات کلیدی خود در نام دامنه استفاده نمایید اما از کلمات کلیدی طولانی در انتخاب نام دامنه خود استفاده ننمایید. به طور مثال primeinsurance.com نام مناسبی برای دامنه می باشد اما نام دامنه neuhausbelgiumchocolatetruffles.com به هیچ وجه مناسب نمی باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

چگونه نام مناسب برای دامین خود انتخاب نماییم؟


گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو 

دومین گام در برنامه سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، توجه به ساختار وبسایت از نظر فنی و تکنیکی و همچنین تگ های HTML در داخل وبسایت می باشد.

همانگونه که در مباحث پیشین اشاره گردید، سئو و بهینه سازی شامل دو دسته کلی می باشد:

  • On page
  • Off page

در این مقاله و مقالات آتی به شرح تکمیلی تری از دسته های مذکور پرداخته خواهد شد.

فاکتورهای On page در سئو شامل دو دسته کلی می باشد:

فاکتورهای تکنیکال و فنی در On Page

  • فاکتورهای تکنیکال شامل موارد زیر می باشد:
    • پلت فرم و یا انتخاب تکنولوژی
    • انتخاب دامنه مناسب
    • در نظر داشتن سایت های بین المللی
    • محتوایی با قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو
    • ساختار حرکتی مناسب در وبسایت
    برای خواندن ادامه این مقاله لینک زیر را دنبال نمایید :

گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت


لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم

لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم

۱۱) فیلکر (Flickr)

فیلکر، یک شبکه اجتماعی جهت مدیریت عکس ها به صورت آنلاین و برنامه ای کاربردی جهت به اشتراک گذاری، شهرت پیدا کرده است. فیلکر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. هدف اول در دسترس قرار دادن عکس هایی که برای دیگران اهمیت دارد. هدف دوم ارائه روش جدید در سازمان دهی عکس ها و ویدئوها را بیان نموده اند.

آیکن VK۱۲) وی کی (VK)

وی کی شبکه ای بسیار شبیه به فیس بوک می باشد که در میان کشورهای اروپایی شهرت پیدا کرده است. این سایت قریب به صد میلیون عضو دارد. بسیاری از برندهای مطرح همچون کوکاکولا و سامسونگ در برنامه های بازاریابی خود از آن بهره می برند.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم







معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی

معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی در جهت برندسازی و بازاریابی اینترنتی

در رقابتی که میان برندها در حوزه تبلیغاتی وجود دارد، انواع شبکه های اجتماعی با سرعتی بیشتر از توییت مجدد یک پیام، لایک کردن و یا پین کردن توسط مشتریان به روز رسانی می شوند. لیستی از شبکه های اجتماعی که در این مقاله بدنبال تحلیل نکات آن هستیم عبارتند از Pinterest، Twitter، Facebook و Google .

به طور مثال در چند هفته گذشته Pinterest جستجوهای هدایتگر خود را پیشرفته تر نموده، توییتر پیام های گروهی را ایجاد نموده و فیس بوک مجددا بخش اخبار(News feed) خود را پاکسازی نموده است. بطوریکه وبسایت مگزین(Website Magazine) جزییات به روز رسانی های انواع شبکه های اجتماعی را به صورت هفتگی اعلام می نماید. جهت کمک به برندها و ماندگاری در سطحی که مورد انتظارشان می باشد نکات ذیل را در شبکه های اجتماعی خود در جهت بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان به روزرسانی نمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی